אביאלי חומרי בניין וכלי עבודה
אביאלי חומרי בניין
אביאלי חנות כלי עבודה וחומרי בניין בוואצאפ

השאירו פרטים

    בלוג

    כל מה שצריך לבית ולגן אצל אביאלי טייג

    כל מה שצריך לבית ולגן אצל אביאלי טייג

    אביאלי טייג, אחת מהחברות המובילות בישראל בתחום אספקת הציוד לענף הבנייה ותחום העבודות בשיטת עשה זאת בעצמך, מזמינה גם אתכם למצוא את כל מה שרציך לבית, לגינה ולקמפינג

    30 שנות ניסיון וקומפלקס ייחודי של ציוד מקצועי וכלי עבודה המשתרע על פני שטח כולל של 6 דונם, הופכים את חברת אביאלי טייג לאחת מהחברות המובילות בישראל בתחום אספקת הציוד לענף הבנייה ותחום העבודות בשיטת עשה זאת בעצמך. בשטח הקומפלקס הייחודי של החברה, הממוקם בחולון, תוכלו למצוא גם חנות ONE STOP SHOP הכוללת בתוכה מספר מחלקות שירות מקצועיות בתחומן, וביניהן, מחלקת ציוד לבית, לגינה ולקמפינג.

    עשרות מוצרי איכות במחירים ללא תחרות

    במחלקת הציוד לבית, לגינה ולקמפינג של חברת אביאלי טייג, תוכלו למצוא מבחר גדול ואיכותי של מוצרי איכות לגינה, לסביבת המגורים ולטיולי קמפינג ושטח. בין יתר הפריטים המשווקים במחלקה, תוכלו למצוא:

    •  כלי עבודה לגינה כגון: משורי שרשרת, משורי חרב, מפוחי אוויר, סט גוזם גדר חיה, מזמרות, אתי חפירה, מרססים ועוד.
    •  צינורות השקייה באורכים שונים, לרבות, צינורות השקייה מתכווצים, גלגלות וציוד נלווה למטרות השקייה.
    •  חומרי הדברה כגון: מלכודות עכברים, עורבי מתכת להרחקת יונים, לוחיות דביקות ללכידת חרקים וציוד נלווה לביצוע עבודות הדברה.
    •  אביזרים לגינה כגון משטחי דשא סינטטי לפי מ"ר, מנגלים וגרילים לגינה ועוד.
    •  ציוד קמפינג ומחנאות – ציוד היקפי לחובבי טיולי שטח וקמפינג, לרבות, ערכות בישול, ערכות קפה, מחצלות איכותיות, ג'ריקנים בנפחים שונים, ערכות בוסטר להנעת רכבים, רשתות צל, גזיות, שולחנות מתקלפים, עגלות   שטח לשינוע ציוד ופריטי ציוד מחנאות נוספים.

    מוצרי איכות לגינה ולקמפינג קונים רק באביאלי

    כחברה מובילה בתחום אספקת מערכות הציוד לענף הבנייה ותחום העבודות בשיטת עשה זאת בעצמך, אנחנו ב-אביאלי טייג, מאפשרים גם לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות שירות גם במסגרת רכישה פיזית בחנות ה-ONE STOP SHOP שלנו וגם במסגרת רכישה מקוונת באתר המכירות שלנו. רכישה של כלי עבודה לגינה, ציוד מחנאות וכל פריט ציוד אחר המוצע לכם במחלקת הציוד לבית, לגינה ולקמפניג אצלנו, תאפשר גם לכם ליהנות מכל אחד מיתרונות השירותי הבאים:

    • מלאי גדול וזמין של כל פריטי הציוד המשווקים בכל אחת מהמחלקות המקצועיות שלנו
    •  מבחר גדול של מוצרי איכות המיוצרים על ידי חברות מובילות בתחומן בארץ ובעולם
    • שירות משלוחים בפריסה ארצית – כולל אפשרות למשלוח מהיר עד בית העסק
    • פתרונות שינוע עד בית הלקוח או בית העסק ברכישה כמותית
    • מחירים טובים שאין לאחרים!
    •  מערכת הזמנות מאובטחת

    וכמובן, אחריות יצרן על כל המוצרים המשווקים על ידינו בכל אחת מהמחלקות המקצועיות שלנו.

    שירותי ייעוץ והכוונה בכל רכישה

    על מנת לאפשר גם לכם ליהנות מחוויית קנייה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, אנחנו בחברת אביאלי טייג, שמים דגש מיוחד על שירותי הייעוץ וההכוונה המוצעים על ידינו בכל מכירה גם במסגרת רכישה פיזית בחנות ה-ONE STOP SHPO שלנו וגם במסגרת רכישה מקוונת באתר המכירות שלנו. בשני המקרים, עומדים לרשותכם יועצי מכירה מנוסים ומקצועיים המכירים היטב את כל פריטי הציוד המשווקים על ידינו במחלקת הציוד לבית, לגינה ולמחנאות. במסגרת שירותי הייעוץ, תוכלו לקבל מידע מקצועי מקיף על אופן השימוש בפריטי הציוד ואופן התחזוקה שלהם על מנת להבטיח לעצמכם שימוש מיטבי לאורך זמן.
    מחפשים מוצר בתחום כלי עבודה לגינה ולא מוצאים? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר טלפוני ונציגי השירות שלנו יסייעו גם לכם למצוא את המוצר האיכותי ביותר במחיר המשתלם ביותר.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך