אביאלי חומרי בניין וכלי עבודה
אביאלי חומרי בניין
אביאלי חנות כלי עבודה וחומרי בניין בוואצאפ

השאירו פרטים

    בלוג

    בחירת כלי עבודה מתאימים לניקוי חלונות חיצוניים

    בחירת כלי עבודה מתאימים לניקוי חלונות חיצוניים

    ניקוי חלונות חוץ היא משימת ניקוי מורכבת, גם עבור אנשי ונשות ניקיון מנוסים ומיומנים, כאשר תהליך הניקוי נעשה מורכב ומאתגר יותר ככל שמדובר בחלונות חיצוניים שלא קיימת גישה ישירה אליהם, וככל שמדובר במצבורי לכלוך ואבק שנערמו על גבי החלונות לפרקי זמן ממושכים. יחד עם זאת, ישנן לא מעט שיטות וטכניקות באמצעותן ניתן לנקות באופן יעיל ובטוח את החלונות החיצוניים ולהבטיח לעצמכם חלונות מבריקים מבחוץ ומבפנים.

    שיטות מרכזיות לניקוי חלונות חיצוניים

    ניקוי חלונות חיצוניים נעשה באמצעות מספר שיטות וטכניקות ניקוי נפוצות, כאשר השיטה או הטכניקה ניתנת להתאמה לסוג וגודל החלון ולהיקפי העבודה הנדרשים, וכל שיטה מחייבת בחירה נכונה של כלי עבודה המותאמים לצרכי ניקוי של חלונות חיצוניים. בין היתר השיטות והטכניקות הנפוצות לניקוי חלונות חיצוניים, תוכלו למצוא:

    • שליפה של החלון מהמסילה – שיטה זו מותאמת לדירות מגורים ובתים פרטיים בהם מותקנים חלונות הניתנים לשליפה מתוך המסילה. שיטה זו היא הנוחה והיעילה ביותר במידה והיא מתאפשרת, כאשר שליפת החלון מאפשרת גישה לכל נקודה בשטח החלון משני צדדיו.
    • ניקיון באמצעות מגב "מגנט פטנט" – טכניקה זו מותאמת אף היא לדירות מגורים ובתים פרטיים, והיא מאפשרת ניקיון כללי של החלון מבחוץ ללא צורך בשליפת החלון מתון המסילה. השיטה מיושמת באמצעות חומרי ניקוי בסיסיים ובאמצעות מגב פטנט שלמעשה נצמד מצידו הפנימי של החלון אך מאפשר ניקיון כללי של החלון מבחוץ.
    • ניקוי חלונות בסנפלינג – שיטה זו היא המורכבת ביותר מבין השיטות שנועדו לצרכי ניקוי חלונות בגובה, כאשר פעולת הניקיון מיושמת על ידי חברות המוסמכות לביצוע עבודות בגובה. שיטה זו מיושמת בעיקר במבני מגורים ומבני משרדים בעלי קירות מסך מזכוכית והיא מצריכה ציוד סנפלינג לצד כלי עבודה המתאימים לניקוי חלונות.

    טכניקות נוספות לניקוי חלונות חיצוניים כוללים שימוש בסולמות, במות הרמה, צינורות השקיה וכדומה, וזאת בהתאם לגובה החלונות ואפשרויות הגישה אליהם.

    מה חשוב לדעת על כלי עבודה לניקוי חלונות חיצוניים?

    ניקוי חלונות חיצוניים יכול להיעשות בהתאם לכל אחת מהשיטות המופיעות לעיל וטכניקות ניקיון נוספות, כאשר כל שיטה מחייבת הצטיידות בכלי עבודה וחומרי ניקיון המותאמים ליישום פעולת הניקיון ולניקיון חלונות. בחירה כלי עבודה לצרכי ניקוי חלונות חיצוניים חשוב שתעשה באמצעות אנשי מקצוע מענף כלי העבודה, וזאת על מנת להבטיח לעצמכם התאמה מקצועית ובטיחותית של כלי העבודה לצרכי הניקוי של החלונות החיצוניים. בנקודה זו, חשוב לציין שניקוי של חלונות מבחוץ, חשוב שתעשה תוך שמירה קפדנית על כללי הבטיחות.

    כאשר אנו מדברים על הצטיידות בכלי עבודה לצרכי ניקוי חלונות חיצוניים, אנו מדברים בין היתר גם על נעלי ובגדי עבודה נוחים ובטיחותיים לצורך השלמת הניקיון, ואין זה משנה אם מדובר בניקוי חלונות חיצוניים המיושם על ידיכם בביתכם הפרטי או שמדובר בניקיון מטעם חברת ניקיון.

    כלי עבודה לכל מטרה זה אביאלי טייג

    בחברת אביאלי טייג הממוקמת בחולון, תוכלו למצוא מבחר גדול ואיכותי של כלי עבודה ומוצרים נלווים המותאמים לכל אחת מהשיטות והטכניקות לניקוי חלונות חיצוניים, לרבות, ציוד לפעולת ניקוי חלונות בסנפלינג. חברת אביאלי טייג אומנם החלה את דרכה בשנת 2008, אך לבעלי החברה, האחים אבי ואלי טייג, יש ניסיון של למעלה מ-30 שנה בתחום אספקת ציוד לסקטור המקצועי, תוך התמחות באספקת ציוד לענף הבנייה ועבודות בשיטת "עשה זאת בעצמך". גם באתר המכירות המקוון של החברה וגם בקומפלקס המכירה הממוקם באזור התעשייה בחולון, תוכלו למצוא עשרות פריטים וכלי עבודה המותאמים לצרכי ביצוע עבודות ניקוי של חלונות חיצוניים.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך