אביאלי חומרי בניין וכלי עבודה
אביאלי חומרי בניין
אביאלי חנות כלי עבודה וחומרי בניין בוואצאפ

השאירו פרטים

    בלוג

    חנות כלי עבודה מקצועיים ואספקה טכנית

    חנות כלי עבודה מקצועיים ואספקה טכנית

    עשרות סוגים של כלי עבודה מקצועיים ומוצרי אספקה טכנית מחכים לכם ב- אביאלי טייג, חנות כלי עבודה מובילה בתחומה

    כחברה מובילה בתחום אספקת הציוד לענף הבנייה, אנחנו ב-אביאלי טייג, עוסקים ומתמחים כבר למעלה מ-30 שנה בתהליכי ייבוא ושיווק של כלי עבודה מקצועיים של המותגים המובילים ביותר בתעשייה, וביניהם, האנטר, מילווקי, מקיטה, ושמות גדולים נוספים. מוצרי האיכות המשווקים על ידינו בתחום כלי העבודה ומוצרי האספקה הטכנית מיועדים גם לאילו מביניכם העוסקים בענף הבנייה והשיפוצים, גם לבעלי מקצוע בתחום התשתיות וגם לסקטור הפרטי העוסק בביצוע עבודות שונות בשיטת "עשה זאת בעצמך".

    חנות כלי עבודה שיש בה הכול, ובגדול!

    אצלנו ב-אביאלי טייג, תוכלו למצוא מגוון רחב של כלי עבודה מקצועיים לצד היצע גדול של מוצרי אספקה טכנית, כאשר כל אחד מהמוצרים המשווקים על ידינו, מותאם ומיועד לביצוע עבודות שונות בענף הבנייה והשיפוצים, תחום התשתיות, עבודות הנגרות, עבודות הגינון, תחום עבודות "עשה זאת בעצמך" וכדומה. לרשותנו, מחלקת כלי עבודה ומוצרי אספקה טכנית, הממוקמת בתוך קומפלקס ייחודי המשתרע על פי 6 דונם באזור התעשייה חולון, כאשר את מוצרי המחלקה ניתן לרכוש גם בחנות המכירות הממוקמת במתחם וגם בחנות האונליין שלנו.

    כלי עבודה חשמליים עם אחריות

    במחלקת כלי העבודה שלנו תוכלו למצוא את כל סוגי כלי העבודה החשמליים, לרבות, פטישונים, מקדחות, מברגות, מסורים, מפוחים, פטישי חציבה, מלטשות וכלי עבודה חשמליים נוספים שכל אחד מהם מגיע עם אחריות יצרן. בנוסף, אנו משווקים עשרות מוצרים נלווים כגון: ביטים ומקדחות, כלי מדידה ולייזרים, ברגים, דיבלים, עוגנים, מנעולים, ארגזי כלים, כבלים וחוטי חשמל, וזאת לצד בגדי עבודה ונעלי עבודה.

    פטישון עם פוטר מתחלף

    חשוב לנו שתדעו: אנו מפעילים מעבדת תיקונים לכל סוגי מכשירי העבודה החשמליים, בין אם מדובר במכשיר תקול שנרכש אצלנו או במקום אחר.

    שירותי ייעוץ והכוונה בכל רכישה

    על מנת לסייע גם לכם לרכוש את כלי העבודה המתאימים ביותר לצורך ביצוע העבודות השונות הנחוצות לכם, אנחנו ב-אביאלי טייג, מעניקים לכם שירותי ייעוץ והכוונה בכל רכישה, גם בנקודת המכירה הפיזית שלנו וגם באתר המכירות המקוון שלנו. שירותי הייעוץ וההכוונה שלנו, מוענקים לכם על ידי צוות עובדים מקצועי בעל ניסיון מוכח בתחום ובעל היכרות מעמיקה עם כל סוגי המוצרים אותם אנו משווקים. בנוסף לפתרונות הייעוץ המוענקים לכם על ידי אנשי הצוות, תוכלו לקבל מהם טיפים מעשיים לתחזוקת כלי העבודה ומידע רב ערך בכל הנוגע לאופן תפעולם על מנת לקבל את תוצאות העבודה הטובות ביותר.

    כל היתרונות בדרך אלייך

    יותר ויותר בעלי מקצוע בוחרים בנו כספק המרכזי של כל מערכות הציוד הנחוצות להם, מכלי עבודה חשמליים ועד מוצרי אספקה טכנית, וזאת לנוכח היתרונות הרבים המאפיינים את העשייה שלנו בתחום, כבר למעלה למ-30 שנה.

    רכישת כלי עבודה ומוצרי אספקה טכנית אצלנו, תאפשר גם לכם ליהנות מיתרונות השירות הבאים לאורך כל הדרך:

    •  מלאי גדול וזמין של כל סוגי כלי העבודה הנחוצים לכם לצורך ביצוע עבודות שונות בכל סדר גודל
    •  מותגי איכות של החברות המובילות ביותר בעולם בקטגוריית כלי עבודה ידניים וחשמליים כאחד
    •  אספקה מיידית של כל מוצרי החנות – כולל שירות משלוחים מהיר לכל חלקי הארץ
    •  שירותי ייעוץ והכוונה בכל רכישה לצורך בחירת כלי העבודה הנחוצים והמותאמים ביותר עבורכם
    • קומפלקס מכירות ייחודי המשתרע על פני שטח כולל של 6 דונם באזור התעשייה חולון
    •  מערכת הזמנות מקוונת ומאובטחת לרכישה באונליין
    •  מחירים תחרותיים ואטרקטיביים
    •  מעבדת תיקונים מקצועית

    ויתרונות נוספים ההופכים אותנו לבחירה המועדפת ביותר על בעלי מקצוע כבר למעלה מ-30 שנה.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך