אביאלי חומרי בניין וכלי עבודה
אביאלי חומרי בניין
אביאלי חנות כלי עבודה וחומרי בניין בוואצאפ

השאירו פרטים

    בלוג

    בגדים ממותגים לעובדים

    בגדים ממותגים לעובדים

    כיום ניתן לרכוש בגדי עבודה שעליהם מתנוסס שם בית העסק. באופן שכזה גם מדובר על מראה אחיד, וגם על מיתוג העסק. כאשר לקוח נכנס לבית עסק ובזמן שהוא שם הוא בוהה בבגדי העבודה, לאט לאט נכנס לו לתת מודע שם העסק ואך ההערכה שלו כלפי העסק גוברת כיוון שהוא רואה שזהו עסק שחושב על כל הפרטים הקטנים ומשקיע גם בבגדי העבודה. אם הבחירה בבגדי העבודה נעשתה כראוי, הרי שהאלגנטיות שהם מעוצבים בה מושלכת גם על העסק עצמו, ומכאן שמדובר על כלי שיווקי שאינו עולה שקל נוסף מלבד רכישת הבגדים הממותגים.

    מכירה כללית

    מלבד רכישת הבגדים, כאשר מדובר על רכישת בגדי עבודה לצוות מכירות, מדובר על השקעה בעובדים ועל יצירת מראה אחיד ומכובד. כאשר כל הצוות לבוש בהתאם, לא רק שהוא משדר יותר רצינות, אלא שהבגדים עצמם מוכרים את האדם שלובש אותם ומכאן שאת העסק כולו.

    פרסומת מהלכת

    כאשר אנשי מכירות הולכים אל מקום העבודה והם לובשים את הביגוד הייצוגי אשר ממותג בלוגו ושם בית העסק, מדובר על פרסומת מהלכת שנחשפים אליה מגוון אנשים. כך שככול שיותר עובדים ילבשו ביגוד תדמיתי שכזה, כך יותר אנשים מכל אזורי הארץ, (תלוי היכן העבדים גרים), ייחשפו אל בית העסק. מכאן שאין צורך להשקיע בפרסומי חוצות או בפרסום על גבי אוטובוסים, כיוון שהעובדים שלכם עושים לכם עבודת הפרסום גם לא בשעות העבודה. כך שאין להתכחש שמדובר על שתי הטבות, כאשר ההשקעה מתמקדת בדבר יחיד.
    עלות

    כל אחד יודע שעל מנת לפרסם את העסק נדרשת לא מעט אנרגיה וגם מדובר בהוצאה לא קטנה. כאשר מדובר על פרסום, ולו הכי פשוט, כבר יש להיפרד מכמה אלפים. עם זאת כאשר פונים לאופציה של בגדים ממותגים, מדובר בעלות שולית שמעניקה הרבה יותר מרק ביגוד הולם. כך שגם לו היה מדובר רק בביגוד תואם עבור כל העובדים, גם אז היה מדובר ביצירת רושם, אך כאשר מוסיפים עוד מעט ומשקיעים גם במיתוג העסק על הבגד, הרי שבכלל מדובר על עסקה משתלמת.

    אופציות

    על מנת למתג בגדי עבודה יש מספר אופציות שונות ביניהן ניתן לבחור. האופציה היותר פופולארית היא להדפיס את לוגו העסק על גב החולצה מאחור ובגדול, אך אם מבקשים מראה יותר אלגנטי, (שיותר נכון עבור סוכן מכירות), ניתן גם למתג את שם העסק בקטן מקדימה, ליד המיקום שאמור להיות הכיס. באופן שכזה מדובר על מעין סיכת תווית, רק שבמקום שהיא תהיה אביזר נלווה, היא מוטמעת ישירות על הבגד עצמו. באופן שכזה זוכים לשמור על סדר, על מראה יותר אחיד וכמובן שליצור את הרושם הרצוי.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך