אביאלי חומרי בניין וכלי עבודה
אביאלי חומרי בניין
אביאלי חנות כלי עבודה וחומרי בניין בוואצאפ

השאירו פרטים

    בלוג

    זה הזמן לדעת יותר על אביאלי חנות חומרי בניין וכלי עבודה

    זה הזמן לדעת יותר על אביאלי חנות חומרי בניין וכלי עבודה

    מחפשים אחר חנות מובילה בתחומה בענף הציוד וחומרי הגלם לסביבת העבודה? זה הזמן לדעת יותר על אביאלי טייג בע"מ…

    איכות ושירות מאז 1998

    אביאלי טייג הינה חנות נישה לעוסקים בענף הבנייה, השיפוצים, החשמל ותאורה, האינסטלציה ובעלי מקצוע. החנות הוקמה בשנת 1998 על ידי האחים אבי ואלי טייג, ומאז ועד היום היא ביססה את מעמדה המקצועי כאחת מחנויות הנישה המובילות ביותר בתחומן באזור מרכז הארץ. אביאלי טייג, הינה חנות נישה הממוקמת באזור התעשייה חולון והיא משתרעת על פני שטח כולל של 600 מ"ר. בשטח החנות תוכלו למצוא מחלקות שירות שכל אחת משמשת כמעין חנות נישה בתחומה, לרבות, מחלקת חשמל ותאורה, מחלקת כלי עבודה המשמשת כמעין חנות כלי עבודה מובילה בתחומה, מחלקת אמבטיה ואינסטלציה מקצועית, מחלקת ציוד נלווה לבעלי מקצוע בה תוכלו למצוא בין היתר גם בגדי עבודה איכותיים כולל נעלי עבודה, מחלקת גינון וציוד לגינה, מחלקת צבע ועוד.

    אספקה מיידית – לשלם ולקחת

    בשטח החצר הצמודה לחנות, ממתינה לכם חנות חומרי בניין בשטח כולל של 4 דונם. בחנות זו תוכלו למצוא את כל חומרי הבניין הנחוצים לכם לאספקה מיידית, החל מחוט שזור לפי מטרים, דרך מסמרים, חומרי איטום ובידוד ועד לבלוקים, קורות עץ, גבס, קרמיקה, ברזל בניין וחומרי בניין נוספים. בשטח החצר, בדומה לכל אחת מהמחלקות הפועלות בתוך שטח החנות, עומד לרשותכם צוות מיומן ומקצועי המתמחה במתן שירותי ייעוץ ומכירה של כל אחד מהמוצרים המשווקים ב-אביאלי, המקום המוביל בתחומו לבעלי מקצוע, קבלנים, משפצים וכדומה.

    שירותי שינוע ציוד וחומרי גלם

    בחברת אביאלי תוכלו ליהנות משירות ייעודי למטרות שינוע הציוד וחומרי הגלם אותם רכשתם בכל אחת ממחלקות השירות הממתינות לכם בשטח חנות חומרי בניין הממוקמת בחצר המבנה או בתוך חנות כלי עבודה הממוקמת בתוך החנות עצמה. שירותי השינוע מתקיימים באמצעות מערך שינוע מוביל בתחומו הכולל משאיות , רכבי עבודה ומשאיות מנוף. רק באביאלי, אתם רוכשים את הציוד והחומרים בחנות/חצר ונהנים משירותי שינוע לנקודת היעד הנחוצה לכם. אפשרות זה מאפשרת לכל אחד ואחת מביניכם לבצע את הרכישה גם מרחוק באמצעות הטלפון וצפייה בקטלוג המוצרים של החברה באתר האינטרנט.

    מגוון רחב של מוצרים נלווים לסביבת העבודה

    לצד חומרי הגלם וכלי העבודה האיכותיים המשווקים באביאלי, תוכלו ליהנות גם ממחלקת ציוד נלווה לבעלי מקצוע הכוללת בין היתר פריטים כגון בגדי עבודה ונעלי עבודה, אביזרים נלווים לגינה, אביזרים נלווים לבעלי מקצוע בתחום האינסטלציה ועוד. בכל אחת ממחלקות השירות באביאלי, ממתינים לכם יועצי שירות ומכירה מנוסים ומיומנים אשר יסייעו גם לכם לרכוש את פריטי הציוד האיכותיים ביותר מסוגם, כאשר כל פריטי הציוד הממתינים לכם בחנות מיוצרים על ידי החברות המובילות בתחומן, בין אם מדובר במערכות ציוד לענף חשמל ותאורה ובין אם מדובר במערכות ציוד להתקנת אמבטיה ואינסטלציה ביתית או משרדית.

    פתרונות שירות והשכרה בהתאמה אישית מלאה

    כחברה מובילה בתחומה, חברת אביאלי מעמידה לרשותכם פתרונות שירות בהתאמה אישית מלאה לכל לקוח. פתרונות אלו כוללים בין היתר שירותי השכרת ציוד וכלי עבודה לפרקי זמן קצרים ולפרקי זמן ממושכים על בסיס יומי/שבוע/חדשי/שנתי. כמו כן, חשוב לציין שהשירות המקצועי הממתין לכם בכל אחת ממחלקות השירות והמכירה באביאלי, מיועד גם לבעלי מקצוע וגם לאנשים פרטיים המעוניינים לרכוש פריטי ציוד איכותיים למטרות "עשה זאת בעצמך". החנות זמינה עבורכם מדי יום (למעט שבת) החל מהשעה 6:00 בבוקר, וזאת על מנת לספק מענה מיידי בשעות העבודה המוקדמות ביותר של היום.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך