אביאלי חומרי בניין וכלי עבודה
אביאלי חומרי בניין
אביאלי חנות כלי עבודה וחומרי בניין בוואצאפ

השאירו פרטים

    בלוג

    בגדי עבודה בטיחותיים לעובדי בניין

    בגדי עבודה בטיחותיים לעובדי בניין

    על פי תקנות הבטיחות בעבודה ישנם כללים המחייבים את המעסיק ואת העובד בכל תהליך עבודה שהוא. תקנות הבטיחות בעבודה קובעות בדיוק מה יהיה הציוד המתאים לעובדי בניין ועובדים בעבודות פיזיות אחרות. תקנות אלו חלות הן על המעסיקים מחד והן על העובדים מאידך. אי מילוי אחר הוראות אלו מהווה עבירה על החוק ואילו הימנעות או זלזול במילוי אחת התקנות עלולה להיות סכנה של ממש עבור העובדים עצמם והן עבור המקום בו הם עובדים.

    במקומות עבודה חובה שיהיה מפקח רשמי האחראי על קיומו של ציוד מגן אישי וציוד מתאים לעובדים באשר הם. ציוד זה כולל בגדי עבודה ופרטי לבוש והרכבה, חבישה או נשיאה אשר מתוכננים במיוחד על מנת להעניק לעובד את ההגנה המלאה מפני סכנות כלשהן העלולות לפגוע בבריאותו או בבטיחותו של העובד. על פי תקנות בטיחות אלו ישנו הכרח לשמור על הציוד ברמה תקנית גבוהה ובמידה וקורה משהו לציוד יש להחליפו בהקדם. ציוד מגן אישי כולל את כל מערכת הלבוש המתאימה לעובד ודרושה לו לביצוע העבודה השוטפת ללא עיכובים, חששות או סיכונים כלשהם.

    ביגוד ברמה הגבוהה ביותר

    הביגוד המיועד לעבודה כולל חולצות הולמות – ארוכות, קצרות או ממוגנות במידה ויש צורך, מכנסיים הולמות באורך המתאים, נעליים מגנות על הרגליים, גרביים מתאימות, כפפות, כובע הולם, הגנה גופנית לכל אורך הגוף ולמעשה כל מה שהעובד זקוק לו על מנת לקבל את הבטחון הראוי. מגוון אמצעי הבטחון והביגוד הבטיחותי המתאים כיום לעובדים מאפשר ליהנות גם ממראה הולם מבחינה מקצועית וגם מבטיחות חסר פשרות. חשוב לוודא כי אכן הביגוד הבטיחותי מגיע מתוצרת אמינה ומוכרת.

    בין סוגי הציוד האישי המתאימים נכללים לא מעט אמצעים המעניקים את הבטחון המלא לעובדים. אלו כוללים ביגוד ייעודי מסוגים שונים דוגמת חולצות הגנה מפני גשם ורטיבות לעוסקים בחשמל. חולצות אלו שומרות על העובדים מפני הירטבות אפשרית ובמידה של עיסוק בחשמל או אנרגיה מסוכנת אחרת – הביגוד יגן על העובד וייתן את הביטחון המלא לעבודה נינוחה. חשוב לוודא כי הציוד המגן מעניק הגנה מלאה מפני הרטיבות או לפחות שומר על כל המקומות החשופים.

    ביגוד חסין לאש מיועד גם הוא להגנה מפני סכנות המאיימות על העובדים בארגון. עובדים המצויים תדיר בחשיפה לאש או עובדים במקומות העלולים להחשף לאש באופן פתאומי חייבים בביגוד מגן מפני אש, אשר יעניק להם את הכיסוי המלא מפני סכנות שונות המרחפות מעל ראשם במהלך יום העבודה.

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך