אביאלי חומרי בניין וכלי עבודה
אביאלי חומרי בניין
אביאלי חנות כלי עבודה וחומרי בניין בוואצאפ

השאירו פרטים

    בלוג

    ציוד לבית ולגן מבית אביאלי טייג

    ציוד לבית ולגן מבית אביאלי טייג

    מחפשים אחר ציוד מקצועי לבית, לגינה או לטיול הקמפינג הבא שלכם? אצלנו ב-אביאלי, תוכלו למצוא מחלקת ציוד לבית ולגן עם היצע גדול של מוצרי איכות במחירים ללא תחרות!

    במחלקת הציוד לבית ולגן שלנו, תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים הנחוצים לכל אחד ואחת מאיתנו בסביבת המגורים, וזאת לצד, עשרות מוצרים המיועדים לבעלי מקצוע וחובבנים בתחום הגינון. כמו כן, תוכלו למצוא אצלנו מבחר גדול של מוצרים ופריטי ציוד המותאמים לטיולי קמפינג ומחנאות וטיולי שטח ממונעים.

    כל מה שצריך לגינה במקום אחד

    אם גם אתם מתגוררים בבית עם גינה פרטית או עוסקים בתחום הגינון באופן מקצועי, אנו מזמינים גם אתכם להתרשם ממערכות הציוד המשווקות על ידינו. לרשותנו, מלאי גדול של כלי עבודה לגינה לצד צינורות השקיה ואביזרים לגינה הכוללים גם דשא סינטטי לפי מ"ר.

     

    מוצרי הדברה ידידותיים לסביבה

    במחלקת הציוד לבית ולגן שלנו, תוכלו למצוא גם מוצרי הדברה המיועדים לכל סביבת מגורים, וביניהם: אנטג'ל המשמש כפתיון להדברת נמלים בתוך ומחוץ לסביבת המגורים, מלכודות עכברים, לוחיות דביקות ללכידת חרקים, עורבי מתכת להרחקת יונים ומוצרי הדברה נוספים ידידותיים לסביבה. כלי העבודה לגינה המשווקים על ידינו מיוצרים על ידי החברות המובילות בתחום והם כוללים: משורי חרב ומשורי שרשרת לגיזום ענפים ועצים, גוזם גדר חיה, מזמרות, את חפירה, מרססים ופריטי ציוד נוספים.

     

    מוצרי קמפינג, מחנאות וטיולי שטח ממונעים

    קטגוריית מוצר נוספת הממתינה לכם במחלקת הציוד לבית ולגן כוללת את כל פריטי הציוד החשובים ביותר לטיולי קמפינג ומחנאות, וביניהם: מחצלות איכותיות, ערכות בישול וערכות קפה לשטח, ג'רקנים בנפחים שונים, רשתות צל, גזיות, ערכות בוסטר להנעת רכבים, משאבות רגל, מכשירי קשר, שולחנות מתקפלים, עגלות שטח לשינוע ציוד בדרכי עפר ופריטי ציוד נוספים הנחוצים לכל טיול שטח רגלי או ממונע.
    בנוסף, במחלקת הציוד לבית ולגן שלנו, תוכלו למצוא מנגלים וגרילים לסביבת המגורים או לטיולי שטח, כאשר פריטי הציוד המשווקים על ידינו כוללים גם טאבון בייקר לגריל 2,3 ו-4 מבערים. כמו כן, אנו משווקים קיטים ללגריל גז, ידיות ברנר, מברשות ניקוי לגריל וציוד נוסף הנחוץ לכל חובבי הברביקיו שביניכם.

    אביזרים לגינה

    אביאלי – מוצרי איכות לבית ולגן

    כחברה מובילה בתחום אספקת מערכות הציוד וחומרי הגלם לענף הבנייה, אנחנו ב-אביאלי, מאפשרים לכם ליהנות מקופלקס ייחודי המשתרע של פני שטח כולל של 6 דונם והמשלב בתוכו גם חנות ONE STOP SHOP עם כל פריטי הציוד הנחוצים לכם לגינה, לסביבת המגורים ולטיולי קמפינג ומחנאות.

    רכישת מוצרים ואביזים במחלקת הציוד שלנו לבית ולגן, תאפשר גם לכם ליהנות מיתרונות השירות הבאים:

    •  מלאי גדול וזמין של כל פריטי הציוד המשווקים על ידינו
    •  אספקה מיידית עם אפשרות לשירות משלוחים עד בית הלקוח או בית העסק
    •  מוצרי איכות עם אחריות המיוצרים על ידי החברות המובילות בתחומן
    • שירותי ייעוץ והכוונה לבחירת פריטי הציוד הנחוצים לכם
    • מערכת הזמנות מקוונת ומאובטחת המאפשרת לכם לבצע רכישות באונליין
    • שירות משלוחים לכל חלקי הארץ – כולל פתרונות שינוע ברכישה כמותית

    וכמובן, מחירים תחרותיים ואטרקטיביים המאפשרים גם לכם לרכוש יותר ולשלם פחות!

     

    מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך