אביאלי – טייג (2008) בע"מ – להלן "החברה"
מהדורה: אוקטובר 2025
- החברה עובדת בין היתר למשלוחים אשר היא מבצעת באמצעותה וכן עם חברת המשלוחים צ'יטה לביצוע כל המשלוחים מהאתר, החברה שומרת את זכותה לשנות את חברת השליחויות בהתאם למדניות החברה ולנהליה, שינוי אודות חברת השליחויות ככל שיבוצע יעודכן בתקנות האתר וכן במדיניות המשלוחים המשתמש מתבקש להתעדכן במחירי השליחויות התעריפים. כדלקמן:
מוצר גודל ומשקל מחיר משלוח כולל מע"מ הערות מוצר סטנדרטי 10ק"ג=20X30X40 35 ₪ המחיר בהתאם לאזורי השילוח של חברת צ'יטה. בסל נבחר את המחיר הגבוה ביותר מבין המוצרים. מוצר סטנדרטי 20ק"ג=60X40X40 45 ₪ המחיר בהתאם לאזורי השילוח של חברת צ'יטה. בסל נבחר את המחיר הגבוה ביותר מבין המוצרים.
● בבנייני מגורים ו/או בנייני משרדים ו/או כל מקום אחר ללא מעלית מעל קומה 3 לחבילה במשקל מעל 10 ק"ג לא תתבצע מסירה עד הדלת אלא עד פתח הבניין בלבד.מוצר כבד עד 2 מטר
עד 100 נפח
עד משקל 20 ק"ג80 ₪ המחיר בהתאם לאזורי השילוח של חברת צ'יטה.
● בבנייני מגורים ו/או בנייני משרדים ו/או כל מקום אחר ללא מעלית מעל קומה 3 לחבילה במשקל מעל 10 ק"ג לא תתבצע מסירה עד הדלת אלא עד פתח הבניין בלבד.הובלת ריהוט גן - 350 ₪ מעבר לערים הרצליה ורחובות תוספת 200 ש"ח, במידה ומדובר באזור מוגבלים נדרש ליצור קשר עם נציגי החברה .
● המחיר ללא הרכבה.
● מעבר לקומה 3 ללא מעלית תוספת 100 ש"ח לכל קומה.
● עד קומה 3 ללא מעלית תוספת 150 ש"ח.הובלת טנדר עד 20 ק"ג 150 ש"ח בתיאום מול נציגי החברה הובלת מנוף - - בתיאום מול נציגי החברה הובלת משאית ללא מנוף - - בתיאום מול נציגי החברה הובלת ברזל - - בתיאום מול נציגי החברה מוצר צבע או כל נוזל שהוא - - באיסוף עצמי מהחנות בלבד! - החברה תדאג, תפעל ותוודא לספק, למסור ולהעביר כל מוצר, כל טובין או כל פריט הנרכש, הנקנה או שנרכש על ידי משתמש, לקוח או צרכן באתר או דרך האתר, לכתובת, למען או למיקום בישראל, בתחומי מדינת ישראל או בשטחה (כפי שהוקלדה, שהוזנה או שנמסרה על ידו בעת, במהלך או בזמן ביצוע העסקה בטופס ההזמנה), זאת תוך פרק זמן, תקופה או משך של כ- 8 (שמונה) ימי עסקים מהמועד, מהזמן או מהיום בו אושרה, אושרה סופית או התקבלה העסקה על ידי חברת כרטיסי האשראי הרלוונטית, וזאת למשתמש שכתובתו לא מוגדרת כאזור חריג, בהתאם למדניות חברת השליחויות ורשימת האזורים החריגים המפורטים באתר חברת השליחויות המשתנה מעת לעת – https://chitadelivery.co.il/exceptions/ ככל והמשתמש גר בכתובת המוגדרת אזור חריג יישא המשתמש בעלות שליחות נוספת בהתאם למחירון השליחות של חברת השליחויות המשתנה מעת לעת, באחריות המשתמש ובאחריותו בלבד לבדוק באתר חברת השליחויות האם כתובתו מוגדרת אזור חריג, והאם יידרש המשתמש לתשלום נוסף. חלוקת מוצרים על ידי חברת השליחויות באזורים המוגדרים כאזור חריג הינם עד 14 ימי עסקים
- המוצרים, הטובין או הפריטים יסופקו, יימסרו או יועברו למשתמש, ללקוח או לצרכן על ידי החברה בעצמה, באמצעות או דרך חברת דואר ישראל בע"מ ו/או על ידי, באמצעות או דרך חברות משלוחים, חברות הובלה או חברות הפצה פרטיות, מסחריות או מקצועיות. החברה רשאית, זכאית ומוסמכת, על פי שיקול דעתה הבלעדי, להחליט, לקבוע או לבחור לספק, למסור או להעביר את המוצרים, את הטובין או את הפריטים בעצמה, בכוחות עצמה או באמצעות עובדיה, נציגיה או שליחיה שלה.
- התקנון, הכללים והתנאים של חברת דואר ישראל בע"מ ו/או של חברות המשלוחים, ההובלה או ההפצה (או של כל גוף, חברה או צד שלישי אחר באמצעותו, דרכו או עם אשר החברה תבצע, תעשה או תבצע את האספקה, ההובלה, המשלוח או המסירה של המוצרים, הטובין או הפריטים), יחולו וישפיעו על כל אספקה, הובלה, משלוח או מסירה של מוצר, טובין או פריט, יחייבו את המשתמש, את הלקוח ואת הצרכן. החברה לא תהיה אחראית, או חבה לכל מעשה, מחדל, טעות, שגיאה, עיכוב, איחור או נזק של חברת דואר ישראל בע"מ ו/או של חברות המשלוחים, ההובלה או ההפצה בקשר, בנוגע או בכל הקשור לאספקת המוצר, לאספקת הטובין, לאספקת הפריט, להובלה, למשלוח ו/או למסירה בין אם באזור מרכזי או אזור חריג.
- האספקה, המסירה או ההעברה למשתמש, ללקוח או לצרכן בכתובת, במען או במיקום שמסר, שהזין או שציין בעת, במהלך או בזמן ביצוע העסקה תהיה, תהא ותתבצע מוגבלת, מוגבלת רק ומצומצמת לאזור הפעילות, לאזור השירות או לאזור החלוקה של חברת דואר ישראל בע"מ ו/או של חברות המשלוחים, ההובלה או ההפצה במדינת ישראל, בתחומיה ובשטחה בלבד. החברה רשאית, זכאית ומוסמכת להודיע, לידע או להמציא למשתמש, ללקוח או לצרכן, כי אין באפשרותה, בכוחה או ביכולתה לספק, למסור או להעביר הזמנה, מוצר, טובין או פריט לאזור מסוים, למיקום מסוים או לכתובת מסוימת, מכל סיבה, טעם או נימוק שהם.
- מובהר ומודגש בזאת, כי החברה לא מבצעת, לא עושה ולא מבצעת אספקה, משלוח או מסירה מחוץ לתחומי או שטח מדינת ישראל.
- המשתמש, הלקוח או הצרכן רשאי, זכאי ומוסמך לבחור, להעדיף או לבקש באפשרות, באופציה או בחלופה של איסוף עצמי, איסוף אישי או איסוף ישיר בעת, במהלך או בזמן ביצוע ההזמנה, השלמת ההזמנה או גמר ההזמנה, וזאת ללא חיוב, ללא תשלום וללא דרישה לתשלום בדמי משלוח, בדמי הובלה או בדמי האספקה. משתמש, לקוח או צרכן שבחר, שהעדיף או שבקש באפשרות, באופציה או בחלופה זו, יגיע, יבוא או יתייצב בכוחות עצמו, באופן אישי ועל חשבונו למשרדי החברה, לחנות החברה או למקום אחר שתורה החברה ברחוב הכישור 6, חולון (או למקום, למען או לכתובת אחרת על פי, בהתאם ובכפוף להנחיות, להוראות או לכללים של החברה), בתיאום מראש, בתיאום מוקדם ובתיאום מלא עם החברה ובמסגרת, במהלך ובתוך שעות הפעילות, שעות העבודה או שעות השירות של החברה.
- זכות ביטול עסקה על ידי המשתמש :
- משתמש אשר ביצע עסקת מכר מרחוק באתר רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 ("חוק הגנת הצרכן") והתקנות אשר הותקנו מכוחו, לרבות תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 ("תקנות ביטול עסקה"), כפי שיעודכנו, ישונו ויתוקנו מעת לעת, ובהתאם להוראות תקנון זה, כפי שיפורט להלן בסעיף זה.
- משתמש המעוניין ומבקש לבטל עסקה לפני שכרטיס האשראי שלו חויב בפועל, רשאי לעשות כן על ידי מתן הודעה בכתב לחברה באמצעות "צור קשר" באתר, בדואר אלקטרוני לכתובת ec@avieli.co.il– או בפקסימיליה למספר הפקס המופיע ומתפרסם באתר, וזאת ללא כל חיוב, תשלום או דמי ביטול מכל מין וסוג שהם.
- משתמש המעוניין ומבקש לבטל עסקה לאחר שכרטיס האשראי שלו חויב בפועל ולפני שהמוצר נשלח, נמסר או הוצא אליו, רשאי לעשות כן על ידי מתן הודעה בכתב לחברה באמצעות "צור קשר" באתר, בדואר אלקטרוני לכתובת: ec@avieli.co.il, או בפקסימיליה למספר הפקס המופיע באתר. במקרה זה, יוחזר ויזוכה.
- משתמש המעוניין ומבקש לבטל עסקה לאחר שהמוצר כבר נשלח, נמסר או הוצא אליו, רשאי לעשות כן על ידי מתן הודעה בכתב לחברה באמצעות "צור קשר" באתר, בדואר אלקטרוני לכתובת ec@avieli.co.il או בפקסימיליה למספר הפקס המופיע באתר, זאת בתוך פרק זמן של 14 (ארבעה עשר) ימים מהיום שבו קיבל, נמסר או הועבר המשתמש את המוצר לחזקתו בפועל.
- על המשתמש מוטלת החובה המלאה והבלעדית לוודא את קבלת הודעת הביטול בידי החברה, ובמידת הצורך לשלוח את ההודעה שנית או ליצור קשר טלפוני עם החברה לאימות קבלת ההודעה.
- יש לציין ולכלול בהודעה על ביטול עסקה את כל פרטי ההזמנה הרלוונטיים, לרבות: מספר ההזמנה, שם המשתמש, מספר תעודת הזהות, כתובת, מספרי טלפון, תיאור המוצר ומחירו, ויש לצרף עותק של החשבונית המקורית שהתקבלה עם המוצר.
- תחת ביטול העסקה על פי סעיפים 6.2 עד 6.4 לעיל, ובכפוף להסכמת החברה, הסכמה שתינתן על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, רשאי המשתמש, במקום ביטול מוחלט של העסקה, להחליף את המוצר שרכש במוצר אחר שווה ערך, דומה או חלופי. במקרה זה של החלפה, יישא המשתמש בכל עלויות המשלוח וההובלה הכרוכות בהחזרת המוצר המקורי ובמשלוח המוצר החלופי, ככל שקיימות עלויות כאמור. המשתמש רשאי גם להגיע באופן עצמאי, על חשבונו ובאחריותו, למשרדי החברה או למקום אחר שתורה החברה, בתיאום מראש ובמהלך שעות הפעילות, על מנת לבצע את ההחלפה באופן ישיר.
- עם קבלת הבקשה, הדרישה או ההודעה לביטול עסקה כאמור בסעיפים 6.3 עד 6.4 לעיל, תבטל החברה את החיוב שחויב המשתמש, ואם חשבונה של החברה כבר זוכה מחברת כרטיסי האשראי, יושב למשתמש סכום החיוב המלא באמצעות זיכוי חשבון כרטיס האשראי שבאמצעותו בוצעה העסקה, וזאת ב- 2 לחודש העוקב לאחר עסקת הביטול, או מיום קבלת המוצר שביקש המשתמש להשיב, להחזיר או להחליף במשרדי החברה או במקום אחר בהתאם להנחיות והוראות החברה, לפי המאוחר מבין שני המועדים, והכל על פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה.
- ככל שלא ניתן, לא אפשרי או לא מעשי לזכות את כרטיס האשראי של המשתמש, מכל סיבה שהיא, או שהתשלום בגין המוצר בוצע במזומן או בשיק מזומן, תשיב ותחזיר החברה למשתמש את התמורה, הסכום או המחיר ששילם במזומן או בשיק מזומן, בהתאם לאופן התשלום המקורי.
- זיכוי, החזר או השבה עבור החזרת מוצר יעשה על פי ערכו, שוויו ומחירו של המוצר ביום ובמועד ביצוע העסקה המקורית. יצוין ויובהר, כי זיכוי, החזר או השבה על מוצר שנרכש, נקנה או שולם עבורו באמצעות קופון, שובר מתנה, תו קנייה או אמצעי תשלום חלופי אחר, יהיה ויעשה בהתאם לערך העסקה שבוצעה בפועל ולא בהתאם למחיר המלא או המקורי של המוצר.
- בכל מקרה של ביטול עסקה שבוצע לאחר שהמוצר כבר נשלח, נמסר או הועבר למשתמש (למעט במקרים של מוצר פגום, לקוי, פגום או לא תקין), על המשתמש מוטלת החובה המלאה והבלעדית להשיב, להחזיר ולמסור את המוצר לחברה על חשבונו, באחריותו ובאמצעיו שלו, באריזתו המקורית, שלם, תקין, שלם, ללא כל פגיעה, נזק, קלקול, פגם או שינוי מכל מין וסוג שהם, ושלא נעשה בו כל שימוש, ניסיון שימוש או חיבור למקור חשמל, גז, מים או כל מקור אנרגיה אחר.
- מודגש ומובהר בזאת, כי לא ניתן, לא אפשרי ולא מותר לבטל עסקה ולהחזיר מוצר שניזוק, נפגם, התקלקל או שנעשה בו כל שימוש, אפילו שימוש חד פעמי או זמני. כמו כן, לא ניתן, לא אפשרי ולא מותר להחזיר מוצר שאריזתו המקורית נפתחה, נקרעה, הושחתה או ניזוקה, למעט פתיחה סבירה ומקובלת לצורך בדיקת המוצר בלבד, או מוצר שנשבר, התקלקל, ניזוק או נפגם כתוצאה משימוש לא נכון, שימוש רשלני, שימוש בזדון או שימוש שלא בהתאם להוראות היצרן, היבואן או המפיץ.
- על המשתמש מוטלת החובה המלאה והבלעדית לבדוק, לבחון ולעיין במוצר מיד עם קבלתו ומסירתו לידיו. במידה והמשתמש קיבל, נמסר לו או הועבר לידיו את המוצר כשהוא פגום, לקוי, שבור, לא תקין, לא שלם או כאשר קיימת, קיימת או מתגלה אי התאמה, שוני, הבדל או סתירה בין המוצר שהתקבל בפועל לבין פרטיו, תיאורו או מפרטו כפי שהוצגו, פורסמו ונכתבו באתר, רשאי הלקוח והמשתמש לבטל את העסקה בתוך פרק זמן של 14 (ארבעה עשר) ימים מיום קבלת המוצר, על ידי מתן הודעה בכתב לחברה באמצעות "צור קשר" באתר, בדואר אלקטרוני לכתובת ec@avieli.co.il או בפקסימיליה למספר הפקס המופיע באתר, והכל בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן ותקנות ביטול עסקה.
- במקרה שביטול העסקה על ידי המשתמש מהטעמים, הנימוקים והסיבות המפורטים בסעיף 6.13 לעיל (דהיינו, מוצר פגום, לקוי או אי התאמה) יימצא, ייקבע או יוכר כמוצדק, נכון ומבוסס על ידי החברה, יהיה המשתמש זכאי להחזר מלא ומיידי בגין דמי המשלוח, ההובלה וההספקה ששולמו על ידו בפועל (ככל ששולמו ובמידה ששולמו), אלא אם כן המוצר ייאסף, יילקח או ייגבה על ידי נציגי החברה או מי מטעמה מהכתובת, המקום או המען אליו נשלח המוצר במקור, והמשתמש יזוכה ויקבל החזר כספי מלא במלוא סכום העסקה באמצעות זיכוי חשבון כרטיס האשראי שלו דרך חברת כרטיסי האשראי.
- לעומת זאת, במקרה של ביטול עסקה על ידי המשתמש שלא עקב, בגין או בשל פגם, לקוי, קלקול או אי התאמה במוצר (דהיינו, ביטול מרצון חופשי, חרטה או שינוי דעה), לא יהיה ולא יהא המשתמש זכאי להחזר, זיכוי או קבלה חוזרת בגין דמי המשלוח, ההובלה או ההספקה ששולמו על ידו (ככל ששולמו ובמידה ששולמו).
- בהתאם, על פי ובכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן ותקנות ביטול עסקה, במקרה של ביטול עסקה על ידי המשתמש שלא עקב, בגין או בשל פגם, לקוי, קלקול או אי התאמה בין המוצר המסופק לבין פרטיו, תיאורו ומפרטו כפי שהוצגו, פורסמו ונכתבו באתר, רשאית החברה, על פי שיקול דעתה, לגבות, לחייב ולדרוש דמי ביטול, עמלת ביטול או תשלום בגין הביטול, בשיעור של 5% (חמישה אחוזים) ממחיר המוצר נשוא הביטול, או סכום של 100 ₪ (מאה שקלים חדשים), לפי הנמוך, הפחות והנמוך מבין שני הסכומים או השיעורים הללו.
- כמו כן, ובנוסף לאמור לעיל, ככל שכרטיס האשראי של המשתמש כבר חויב בפועל עקב ביצוע העסקה, רשאית החברה, על פי שיקול דעתה, לגבות, לחייב ולדרוש את עמלת סליקת כרטיסי האשראי של חברת כרטיסי האשראי ו/או עמלת סליקה של גוף אחר, חברה אחרת או צד שלישי שעמו, עמה או איתו התקשרה החברה לביצוע, עיבוד וסליקת כרטיסי אשראי, בשיעור של 3% (שלושה אחוזים) מגובה העסקה המלא, או את התשלום, הסכום או העמלה שנגבה, חויבה או שולמה על ידי החברה בפועל על ידי חברת כרטיסי האשראי או אותו גוף, חברה או צד שלישי אחר, לפי הגבוה, הרב והעולה מבין שני הסכומים או השיעורים הללו.
- ביטול עסקה על פי, בהתאם ובכפוף להוראות סעיף 6 זה, יחול, יופעל ויהיה תקף אך ורק על עסקה, עסקת מכר או עסקת רכישה שסכומה, שוויה או מחירה עולה, עולים או גבוהים מסך של 50 ₪ (חמישים שקלים חדשים), אלא אם כן יוחלט, ייקבע או יוסכם אחרת, במפורש ובכתב, על ידי החברה, על פי שיקול דעתה הבלעדי, המוחלט והבלתי מוגבל.
- מובהר ומודגש בזאת, כי לא ניתן, לא אפשרי, לא מותר ולא יהיה ניתן לבטל עסקה, עסקת מכר או עסקת רכישה שלא בהתאם, בכפוף ועל פי ההוראות, התנאים והכללים המפורטים, המנויים והמוגדרים בתקנון זה ובהוראות חוק הגנת הצרכן ותקנות ביטול עסקה, כפי שיעודכנו, ישונו ויתוקנו מעת לעת.
- על אף האמור לעיל ומבלי לגרוע מכלליות האמור, בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן ותקנות ביטול עסקה, משתמש אשר הינו אדם עם מוגבלות כהגדרתו בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ"ח-1998, אזרח ותיק (אדם שמלאו לו 65 שנים ומעלה) או עולה חדש (אדם שטרם חלפו חמש שנים מיום שקיבל תעודת עולה או תעודת זכאות לסיוע כעולה ממשרד העלייה והקליטה), יהיה רשאי לבטל עסקת מכר מרחוק תוך תקופה מורחבת ומוארכת של 4 (ארבעה) חודשים ממועד עשיית העסקה, ממועד קבלת המוצר או ממועד קבלת מסמך הגילוי הנאות, לפי המאוחר מבין המועדים הללו.
- זכות הביטול המורחבת והמוארכת המפורטת בסעיף 6.20 לעיל תהיה תקפה, חלה ומופעלת אך ורק במקרים בהם התקיימה, בוצעה או נערכה שיחה, דיאלוג או התכתבות בין המשתמש (הצרכן) לבין נציג, עובד או מי מטעם החברה (העוסק) במהלך, בזמן או במועד ביצוע העסקה, לרבות שיחה, דיאלוג או התכתבות באמצעות תקשורת אלקטרונית כגון דואר אלקטרוני, צ'אט מקוון, הודעות טקסט או כל אמצעי תקשורת דיגיטלי אחר.
- לצורך הפעלה, מימוש וביצוע של זכות הביטול המורחבת והמוארכת כאמור בסעיפים 6.20 ו-6.21 לעיל, רשאית החברה, על פי שיקול דעתה, לדרוש מהמשתמש (הצרכן) להציג, למסור ולהמציא תעודה, אישור או מסמך רשמי ומקורי המעיד, מוכיח ומאשר כי הוא אכן אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, כהגדרתם לעיל.
לצפייה ומעבר לתקנון האתר – לחצו כאן